Ο Πάνος Καμμένος, Έλληνας πολιτικός, ηγέτης του κόμματος Ανεξάρτητοι Έλληνες και υπουργός Εθνικής Άμυνας της Ελλάδας από τις 27 Ιανουαρίου 2015 μέχρι σήμερα (Αύγουστος 2018) έχει κατορθώσει να αποκτήσει σλανγκικό ενδιαφέρον με διάφορους τρόπους, από τους οποίους δύο χρήζουν επισήμανσης.

  1. Ύστερα από την απεύθυνσή του στον Αδώνι Γεωργιάδην εντός του Κοινοβούλιου "στα τέσσερα εσείς, στα τέσσερα" στις 5 Ιουνίου 2015, με την οποία μπορεί να εικαστεί ότι εννοούσε ότι οι αντίπαλοι Νεοδημοκράτες είχαν στηθεί υποτακτικά και περίμεναν γαμήσι από τους δανειστές ή κάτι τέτοιο, έχει καθιερωθεί να λέγεται στάση Καμμένος ή απλώς Καμμένος ή πιο γουτσιστικά Πανούλης η σεξουαλική στάση doggy-style ή σκυλίσιο στα ελληνικά, όπου η/ο ερωμένη/ος στήνεται στα τέσσερα και περιμένει όπισθεν την διείσδυση του εραστή.
    Καμμένος_σε_Άδωνι-_Στα_τέσσερα_εσείς

    Καμμένος σε Άδωνι- Στα τέσσερα εσείς

  2. Καθώς προϋπήρχε η έκφραση καμένος για κάποιον που έχει κάψει τον εγκέφαλό του, ένα νέο λολοπαίγνιο με τον επώνυμο του Έλληνα πολιτικού, ιδίως με δύο μι στον γραπτό λόγο, σημαίνει αυτόν που είναι καμένος με θεωρίες συνωμοσίας και άλλες θεωρίες της Λαϊκής Δεξιάς και Ακροδεξιάς, όπως λ.χ. με την εθνική ανωτερότητα των Ελλήνων, τη στρατοκαυλίαση κ.ο.κ.

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ

  1. Μούναρος σου λέω! Μπορεί να είναι άβυζη, αλλά άμα την έχεις στη στάση Καμμένος και τη γαμάς με θέα τη θεσπέσια κωλάρα της, παθαίνεις!
  2. Moist και ζεστό το βρακί της ήδη κατά το αρχικό μπαλαμούτι, αργότερα μούσκεμα το μουνί της στο χάδι, καύλα η βαθιά της ανάσα στο τράβηγμα του μαλλιού στον σβέρκο της, κατακόκκινο το στέρνο της πάνω στα γκάζια, πολύ κόντρα στην στάση πανούλης, υγρό ρουφηχτό φιλί πάνω στο ιεραποστολικό ενώ έτρεμε (α ρε, ένιωσα υπερκαραγαμήκουλας!!!). Αλλά...αυτό το αλλά. Δεν έχει τεχνική και εδώ είναι το αρνητικό ότι είναι άσχετη με τον χώρο. Π.χ. ενώ είχε πορωθεί στο τσιμπούκι με τον πούτσο και έγλυφε από εδώ, από εκεί, από πάνω, από κάτω, με πολύ ζήλο κλπ, δεν ήξερε που και πως να σε γλύψει για να σε στείλει, όταν προσπάθησε για deep (από μόνη της), παραλίγο να πνιγεί άσχημα και άγαρμπα. Again, you get the picture. Πάντως, κολακεύτηκα που την έβλεπα να ξεφεύγει και να μην το ελέγχει και εάν όλο αυτό το θέαμα ήταν θέατρο, της βγάζω το καπέλο και υποκλίνομαι. Επίσης, παρόλο που όλοι γράφουμε με μανία για την θέα στην στάση πανούλης, σε αυτό το ραντεβού η φωτογραφία που μου καρφώθηκε στο ssd ήταν η φάση που την είχα στο τραπεζάκι του δωματίου ανάσκελα και εμένα όρθιο ανάμεσα στα ατελείωτα τεντωμένα πόδια της. Άπειρη μεν, με πρωτοβουλίες και πάθος δε και με πολύ βοήθεια από τα φυσικά προσόντα της, θα μείνει για καιρό στο μυαλό μου. (Από το Bourdela.com).
  3. Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχουν πάθει οι συνταξιούχοι Φυσικής και είναι όλοι καμμένοι Έλληνες! Με όποιον από τους παλιούς συμφοιτητές έχω μιλήσει μου αναλύει το υπέδαφος της Ελλάδας και πώς να το αξιοποιήσουμε...